Fransen Administratiekantoor & Consultancy B.V. is een informeel kantoor waarbij een persoonlijke benadering, praktijkgericht advies en een verantwoorde prijs-/kwaliteitsverhouding de uitgangspunten zijn.

Fransen Administratiekantoor & Consultancy B.V. heeft zich sinds 1993 een goede positie weten te verwerven als onafhankelijk kantoor en is een stabiele partner voor (MKB)ondernemers en particulieren in de regio.

Vanzelfsprekend streven wij naar onderscheidende kwaliteit en service, waarbij wij veel waarde hechten aan persoonlijke benadering en open & heldere communicatie. Door optimale betrokkenheid kunnen wij in een vroeg stadium relevante ontwikkelingen vertalen naar uw specifieke situatie.

Onze lijnen zijn kort en informeel. Uw wensen en verwachtingen zijn uitgangspunten in onze dienstverlening.

Erwin Fransen

Directeur

Geboren en getogen in Amsterdam en kwam op zijn 16e in Hazerswoude wonen. Hij heeft de post HBO opleiding “organisatie –en arbeidsdeskundige” in 1989 succesvol afgerond.

Na bijna 10 jaar als reorganisatieadviseur werkzaam te zijn geweest bij Heineken Nederland, is hij in 1996 mede directeur / eigenaar van het kantoor geworden. Dit was toen nog samen met zijn moeder die het kantoor in 1994 had opgericht. Sinds 1999 is hij enig aandeelhouder.

Hij heeft ruime ervaring op het gebied van accountancy voor het midden- en kleinbedrijf, het reorganiseren van bedrijven en bedrijfswaardering. Kortom, advisering en ondersteuning in de ruimste zin van het woord.

Ronald Wagenvoort

Assistent accountant

Is na zijn Gymnasium opleiding in 1995 afgestudeerd aan het HBO voor de opleiding SPD Bedrijfsadministratie. Hierna is hij aan de slag gegaan bij diverse accountantskantoren. Sinds 2009 is hij als assistent accountant toegetreden tot ons team.

Door de jaren heen heeft hij met alle facetten van het midden- en kleinbedrijf te maken gehad. Ronald heeft daarom een ruime ervaring in het adviseren van (familie)bedrijven, directeur grootaandeelhouders, IB-ondernemers en particulieren.  Het opstellen van (vennootschappelijke) jaarrekeningen, aangiften vennootschaps-, inkomsten-, dividend- en erfbelasting behoren o.a. tot zijn uitvoerende taken.

Leanne van der Bent-De Blok

Salarisadministrateur

Is sinds 2000 werkzaam bij ons kantoor en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een ervaren en deskundig medewerker personeel en organisatie.

Met veel passie en accuratesse verwerkt zij van A tot Z de salarisadministraties van onze klanten en is het eerste aanspreekpunt bij vraagstukken over personeelszaken.  Zij adviseert onder andere op het gebied van arbeidsrecht en sociaal recht, stelt arbeidsovereenkomsten op en begeleidt de werkgever waar nodig. Tevens ondersteunt Leanne onze administratief medewerkers.

Jeanette van den Ent-Van der Voort

All-round medewerker

Werkt sinds 2008 als allround administratief medewerker bij ons kantoor.  Al sinds jaar en dag verzorgt zij met enthousiasme de boekhouding van onze verschillende grote en kleine klanten. Ook Verenigingen van eigenaren vallen hieronder. Jeannette zorgt voor correcte verwerking en voor actuele administratieve gegevens en verzorgt de BTW aangiften. Kortom, zij ‘ontzorgt’ de administratieve last van onze klanten met haar werkervaring en haar boekhoudkundige kennis.

Bianca Bol

All-round medewerker

Is sinds 2017 onze nieuwste aanwinst en is bij ons werkzaam als administratieve duizendpoot. Zij heeft jarenlang ervaring als administratief medewerker en tot haar taken behoren onder andere het verwerken van boekhoudingen van onze klanten en het verzorgen van BTW aangiften. Eveneens voert zij diverse werkzaamheden uit voor Verenigingen van Eigenaren om het bestuur te ontlasten.